
На початку усіх присутніх привітав директор Інституту Івана Франка НАН України, член-кореспондент Євген Казимирович НАХЛІК.
Алла ШВЕЦЬ вела презентацію у вільному форматі розмови-дискусії, висловлювання запитань та міркувань.
Модератор запросила Наталію МОЧЕРНЮК розповісти, як вона прийшла до теми інтермедіальності, що було для неї визначальним у доборі письменників-художників, про яких вона написала у своїй студії (Святослав Гординський, Іван Крушельницький, Володимир Гаврилюк, Василь Хмелюк, Галя Мазуренко, Оксана Лятуринська, Василь Масютин, Адальберт Ерделі, Олекса Грищенко).
Авторка підкреслила особливу вдячність своїм науковим учителям-наставникам (Нонна Хомівна Копистянська, Володимир Григорович Матвіїшин), тим, хто давав поради (Степан Іванович Хороб, Микола Миколайович Ільницький), допомагав відшукати потрібні мистецькі твори, зануритися в малярську тему (Роман Миронович Яців).
Наталія згадала про важливе коло подруг, колег, однодумців, спільні походи на виставки, пошуки нових ідей (так, ідея заголовка й оформлення обкладинки виникла на перегляді виставки "Мистецтво української діаспори", при спогляданні картини Христини Кудрик, канадійки українського походження, 1940 р.н., "Поза контекстом Ч. 4").

Світлана МАЦЕНКА, професор Львівського національного університету, зазначила, що книга Наталії МОЧЕРНЮК цінна тим матеріалом, який вона розглядає: книга про те, що під впливом таланту до образотворчого бачення світу – "через пензель", виробляється інша манера писання.
